štvrtok 22. septembra 2011

Arašidové muffiny

Neviem, či len mne sa stáva, že často napriek tomu, že návšteva sa ohlási na poslednú chvíľu, nechcem nasypať len oriešky do misky a otvoriť balíček keksov. Proste mám potrebu urobiť niečo iné, trošku zaujímavejšie.
No a po druhé, svoju lásku k muffinom som už opisovala v inom príspevku. Takže sa k tomu nebudem viac vyjadrovať.
Tento recept, ako asi všetky muffinové je veľmi rýchly, takže návšteva na občerstvenie dlho nebude čakať a čo môže byť lepšie ako čerstvé pečivko? :)
Myslím, že sa podarili, ale jedinou nevýhodou je, že veľmi ťažko sa vyberajú z papierových košíčkov v ktorých sa piekli, ale aj to pri troške trpezlivosti a šikovnosti nakoniec išlo. Neviem doteraz, že čo to spôsobuje? Tak ak máte pre mňa radu, ako na to, aby sa to nestávalo, budem veľmi vďačná! :)))





INGREDIENCIE:
100g pražených arašídov
3 vajcia
1 kyslá smotana
100g masla
1/2 PL soli
200g polohrubej múky
1 balenie prášku do pečiva


POSTUP:
Zmiešame si mokré ingrediencie a suché ingrediencie a nakoniec ich klasicky zmiešame dokopy a rozdeľujeme do formy na muffiny asi do 2/3 košíčka.
Pečieme 20-25 minút pri 200°C.



Kľudne do nich môžete pridať aj nakrájanú salámu, alebo iné oriešky, či posypať syrom... :)

5 komentárov:

  1. Arašídy miluju a ještě navíc v takových krásných muffinech...Radost pohledět a ještě větší je sníst :)Bohužel s těmi košíčky ti moc neporadím - já je dělám stejně jako ty a vždycky mi jdou odlepit celkem dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja chcem byť Tvoja návšteva :))) tiež tu teraz nechcem opäť opisovať môj vzťah k muffinám, ale..milujem muffiny! a tieto vyzerajú skvele! si šikovnáá, musím ich vyskúšať, ďakujeeem :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Catalina: Dakujem za pochvalu, neviem, mozno mam nekvalitne kosicky.ale nerobi sa mi to pri vsetkych druhoch muffinov,lebo u niektorych to ide v pohode..takze neviem.. :(

    Andrejka: si vítaná na muffinovu navstevu kedykolvek! Len mi daj vediet vopred ake mas poziadavky na prichut :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Problemy s oddelovanim su sposobene absencou tuku v ceste:-) ci olej alebo maslo. Zrovna som hladala nejake slane muffinky, tak idem skusit tieto. Dakujem:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tam ale mala tuk - maslo,tak neviem, lebo v podstate vo vacsine receptov ten tuk/olej je. no napriek tymto chybam dufam ze chutili! :)

      Odstrániť