pondelok 23. januára 2012

Liebster Blog




Dnes je pre mňa výnimočný deň!
Prečo?
Pretože som dostala od Andrejky milé bloggerské ocenenie, ktoré mi spravilo nesmiernu radosť :)))

Vážim si to o to viac, že jej blog je pre mňa úplne najúžasnejší a prehliadanie jej fotiek a dobrôt mi VŽDY vyčaruje úsmev na tvári a radosť v srdci... 

...ďakujem!



...a keďže chcem upozorniť na blogy, ktoré robia radosť mne (žiaľ pravidlá určujú len 5), tak som vybrala tieto:
1. Miške a jej blogu Recepty z Indie, kde s úžasom ochutnávam a spoznávam Indické (nielen) kuchynské zvyklosti :)

2. Lucke a jej blogu Lucy loves to bake, lebo jej blog patrí medzi tie, ktoré mi učarovali medzi prvými a komu by sa nepáčili recepty slovenskej Nigelly?! ;)

3. Anetke a jej blogu Aneta Goes Yummi, pretože má v nekonečnej zásobe veselé myšlienky, vrátane chutných receptov a čítanie jej blogu ma vždy nabije akousi energiou :)

4. Danke a jej blogu Dora´s art, pretože má atmosféru niečoho veľmi príjemného... a krásne jednoduché recepty ma vždy očaria tou atmosférou, ktorú jej písanie vytvára:)

5. Mariannke a jej blogu halusky-in-ireland, nad ktorým vždy slintám! :)


...to samozrejme NIE JE všetko, pretože by som vedela vymenovať ešte minimálne ďalších 5 blogov, ktoré "hltám" pri každom ich príspevku, no pravidlá sú pravidlá... ;)


Pravidlá oceňovania:
Nechajte odkaz na svojom blogu na osobu, ktorá vám ocenenie udelila. Vyberte 5 blogov, ktoré chcete oceniť, tieto blogy nesmú mať viac ako 200 následníkov. Svojim nominovaných zanechajte odkaz na ich blogu, aby vedeli, že ich chcete oceniť:-) Potom umiestnite ocenenie na svojom blogu.

7 komentárov:

  1. nestihla som ti ani nechat odkaz :DDD... nie je zac, zasluzis si to! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mary, dakujeem. Velmi si to vazim a teraz uz naozaj nezaspim:-)) Jaaaj ako budem zajtra pracovat:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mary, Ty si zlatá ♥ ďakujem za krásne slová, a za skvelý výber blogov :) juuj, super :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. marysity, dakujem velmi pekne za ocenenie, naozaj si to velmi vazim!!! som dojata, ze z tolkeho mnozstva uzasnych blogov ta tak velmi zaujal prave moj! si naozaj zlata. ja ocenenie uz neposuniem dalej, lebo uz som par krat tieto retazovky na blogu robila a uz sa nechcem opakovat, ocenovala by som dookola tych istych ludi:-D, ale naozaj este raz: dakujem!!!♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dievcata, som velmi rada, ze som vas objavila, ste velkou inspiraciou a potesenim kazdodennym! :)

    OdpovedaťOdstrániť