utorok 24. septembra 2013

Jablkové muffiny s hrozienkami

Znovu som muffinovala, lebo je to veľmi praktická forma občerstvenia a čakala som milú a vzácnu návštevu.
Tieto muffiny ma lákali už nejakú chvíľu a taktiež sa začína jablkovať, tak som ich veľmi rýchlo a jednoducho pripravila (to na muffinoch milujem) a vraj chutili, tak sa z nich o to viac teším. 
Boli fakt šťavnaté, svieže a sladké, tak trochu aj zdravé a ideálne na raňajky, keď vám ostanú do druhého dňa.




POTREBUJEME:
(asi na 12 ks)
100g celozrnnej špaldovej múky
150g hladkej múky
100g hnedého cukru
2ČL kypriaceho prášku, použila som ten z DMka, ktorý je zdravší
1ČL škorice (kopcovitá, takže kľudne aj dve)
2 vajcia
125ml mlieka
4PL oleja
2 stredné očistené (nemusia sa šúpať, ak to chcete viac vlákniny do trávenia) a nahrubo nastrúhané jablká
100g hrozienok namočených vo vode aspoň hodinku, alebo dve (keď ich chceme trošku vylepšiť, vodu môže nahradiť rum... ;) )



POSTUP:
Štandardne vyložíme muffinovú formu košíčkami, alebo keď máte silikónovú formu, resp. formičky ako ja,tak si ušetríte túto činnosť a aj peniažky za košíčky. 
Rúru vyhrejeme na 180°C.
Do veľkej misy si preosejeme suché ingrediencie a v menšej zmiešame tekuté.
Nakoniec to premiešame celé spolu a pridáme jablká a hrozienka, zľahka premiešame a plníme jednotlivé košíčky do 2/3.
Pečieme približne 20 minút - do zlatova a po upečení necháme chvíľu chladnúť, kým ich vyberieme z formy a zahryzneme sa! :)





Zdroj inšpirácie: Apetit 9/2013


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára