streda 15. januára 2014

VIANOČNÉ (NE)PEČENIE 2013 - Makové a kokosové guličky s brusnicovým gombíkom

No, pomaly tie vianočné sladkosti finišujem, ale ešte mi tu straší pár receptov na nepečené sladkosti, tak tu je jeden z nich.
Pôvodný recept bol na roládu z oboch zmesí, ale ja sa proste na rolády nejak ešte stále necítim a vždy sa bojím, že  mi to nebude držať pokope, alebo sa mi to nebude dať zrolovať, prípadne, že sa to roztrhne a tak som zvolila (primitívnejšiu) jednoduchšiu verziu - guličkovanie.



POTREBUJEME:

Maková hmota:
50g mletého maku
50g sezamu
50g mletých lieskovcov/mandlí/vlašských orechov
50g rozmixovaných sušených sliviek
100g tekutého medu

Kokosová hmota:
170g kokosu
100g tekutého medu
100g masla
2PL rumu

sušené brusnice 

POSTUP:
Jednotlivé zmesi spracujeme na kompaktné hmoty z ktorých formujeme guličky a do stredu každej zapichneme sušenú brusnicu.
Ukladáme do malých papierových košíčkov a necháme trochu odpočinúť v chladničke v uzavretej nádobe.


Zdroj inšpirácie:  Apetit 12/2013

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára