piatok 2. decembra 2016

Špagety s tekvicou a voňavou strúhankou

Na prestriedanie tu mám jeden slaný tekvicový recept. 
V mojom prípade bol doslova presolený, lebo som trošku vypla logiku pri varení a potom som obed automaticky podávala s pomarančovým džúsom na osvieženie...
Ale keby som to neprehnala so soľou (čo sa stalo až na záver), tak to bol fakt zaujímavý a veľmi chutný cestovinový recept.


POTREBUJEME:
400 g špagiet
350 g maslovej tekvice nakrájanej na kocky
6 plátkov prerastenej slaniny
80 g bieleho chleba
50 g strúhaného parmezánu
2 strúčiky cesnaku
1 ČL sušeného oregana
hrsť petržlenovej vňate
soľ
mleté čierne korenie
olivový olej


POSTUP:
Cestoviny uvaríme v osolenej vode, z ktorej si pri zlievaní trochu odložíme.
Chlieb si rozmixujeme s cesnakom a oreganom, ochutíme soľou a korením, opečieme na oleji v panvici do chrumkava a odložíme do misky.
Na oleji si opečieme slaninu nakrájanú na tenké prúžky do zlatista.
Vyberieme ju na papierové utierky a do výpeku vsypeme tekvicové kocky a opekáme ich, kým trošku zmäknú (ochutíme soľou a korením).
K tekvici vrátime slaninu, pridáme uvarené cestoviny aj s odloženou vodou (POZOR, je slaná!) a nastrúhaný parmezán.
Prehrejeme a dochutíme korením PRÍPADNE! soľou.
Podávame posypané pripravenou strúhankou, ďalším parmezánom a petržlenovou vňaťou.


Dobrú chuť!



Zdroj: Apetit



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára