štvrtok 22. marca 2012

Jarné spaghetti aglio olio e peperoncino


No z mojej jarnej nádielky je toto pre dnešok posledný príspevok. 
Keďže je jar, tak som sa rozhodla začať vo veľkom s pestovaním rôznych buriniek a to aj pre mňa rozkošnej rastlinky - žeruchy.
Najradšej ju mám na maslovom chlebíku, ale chcela som ju posunúť aj trochu ďalej a tento recept mi ponúkol jednoduchú možnosť, ako to skúsiť.
Ako som písala už dávnejšie, tieto špagety patria medzi moje najobľúbenejšie jedlá, ale v kombinácii s žeruchou vzniká zaujímavá, trochu "rastlinnejšia" (neviem to inak pomenovať) chuť tohto jednoducho dokonalého jedla.



Nebudem tu písať klasický postup, lebo aglio olio e peperoncino si každý môže pripraviť podľa svojich chutí a miery znesiteľnej pikantnosti. Potrebujete len dosť olivového oleja, na ktorom chvíľu osmažíte nasekaný cesnak, nejakú tú nasekanú chilli papričku a na záver primiešate uvarené špagety a nastrúhaný parmezán...
Ale! 
V ďalšom kroku neprichádza ešte konzumácia, ale prihodenie poriadnej hrste umytej žeruchy.
Ešte ľahké premiešanie aaa... 
...nech sa páči, až teraz môžete spoznávať novú, podľa mňa jarnú chuť tohto jedla.


Tak dobrú chuť a krásne slnkom pohladené jarné dni Vám prajem! 



2 komentáre:

  1. Namkyyy zaujímava obmena tejto dobrotky. Ja si často dávam rukolu ale nabuduce vyskúsam so zeruchou ak bude po ruke :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) tesim sa ze sa ti paci tato verzia a s rukolou skusim nabuduce ja :)

      Odstrániť